| Oktober? |


Hellu.


Idag är det verkligen höstväder. hela-dagen-spöregn, stormvindar och fem plus grader.
det ska vara runt tio grader, mulet och regn heela helgen. känns väldigt spännande.
vill bara bosätta mig i sängen, undet täcket, med min man, framför film.
det tänker jag iallafall göra ikväll! tänker även köpa mig en feting till godispåse!
bara för att, liksom.

Är helt sliut i kroppen idag, efter gårdagens underbara bodypump-pass.
lade på lite extra vikt, tillsammans med syrran och vi körde såå hårt! tiden gick verkligen jättefort.

Jag vill shoppa, massvis! är som galen. älskar att handla kläder och skor! älskar att införskaffa massa olika stilar så att man kan få anpassa sig efter humör och väder. skulle faktiskt behöva inhandla något slappt linne, och ett par mys-shorts att glida runt i på stranden.

Nej hörrni, nu ska jag ta på mig regnjackan, fälla upp paraplyet och gå ned till ica. måste hämta ut ett paket (emilies födelsedagspresent) och införskaffa den där feta godispåsen. sen ska jag må dåligt för att jag ätit massa onyttigt fast jag inte får. typiskt mig alltså. baj!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0