| Regniga skitland |


Hej.


Jag blir helt jävla ledsen när det regnar. för det måste ju bara blåsa ordentligt också, och vara riktigt kallt.
i det här landet får vi vara ytterst lyckliga om solen skiner tre dagar i rad.
gud vad jag längtar efter att få resa. vecka tjugonio åker vi iallafall. det tråkiga är ju att varken pojkvän eller kusin har sparat några pengar. varför?
blir väl jag och imrell som kommer iväg. höh. iväg ska jag iallafall. till solen!

Jag lär väl ta bussen till jobbet idag, inte det mysigaste att behöva cykla i regn fem kilometer. det har jag gjort flera gånger. samtidigt så känns det så himla slappt att ta bussen, för då kommer jag inte få någon motion på hela den här ruttna dagen.
måste nog ta mig till affären iallafall, har lite som måste inhandlas.



Igår
kom emilie hit, redan vid tolvtiden.
vi gick till aspenbadet och lade oss i solen. stekte i några timmar.
var riktigt skönt väder, för det var inte helt vindstilla. så man stog ut :)
när vi var nöjda så gick vi till café corner och köpte oss en varsin bägare och smaskade i oss den i solen.
vi stekte våfflor och åt med hallonsylt och glass. gud så mått man blir på våfflor, sätter sig som en klump i magen.
men det var mums!
vi gick ut på en liten promenad efter middagen också, sen slappade vi framför teven ett tag, till two and a half men.

Efter åtta så gick jag till martin och vi meckade med saaben tills klockan nästan var tio. det är tur att man har små och smidiga händer :) plus ett mycket bättre tålamod än min karl.
vi fick fika innan vi åkte hem.
åh, ni hör ju; fika, glass, våfflor.
massa onyttigt, jag lär fan röra på mig lite så att det går jämt ut!
iallafall så lade jag mig och kollade på dokmentären flykten från auschwiz innan jag somnade. 


 

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0