| Solen betyder |



A
hej.

Och hej solen! jag älskar dig. haha.
dagarna går tio gånger bättre när solen skiner och värmer, eller hur? :)
snälla väder-bestämmare, låt det inte regna på midsommar. snälla fan.
jag vill ju ha min fina klänning från gina och en jeansjacka på det. kom igen!

Idag piercade tyra öronen, fem år gammal!
duktiga tjejen alltså. hon var så stolt, hon hade till och med betalat själv! <3
" jag fick ta ALLA mina lappar :c "

Iallafall. idag tittade jag mig i spegeln och, whaat, tre stycken omogna smärtsamma finnar har dykt upp.
jag brukar ju slippa dessa elakingar nu för tiden! så kommer dom i flock, riktigt fukkin' oinbjudna :c
så sur jag blir. ska försöka att inte peta, men jag vill peta peta peeta.

Jag har jobbat idag, och i går, och imorgon och på fredag. men sen är det helg!
karrå kommer, min älskade karrå. jag tror nog jag beger mig till karlholm efter jobbet på fredag.
där befinner sig nämligen större delen utav min släkt, hos mormor och morfar alltså.
på lördag blir det en liten förfest och lövsta på det, jes bejby!
karrå ska med, och vi ska ha så roligt det går.

Oh, så trött jag är. är ledig en dag utav åtta, varav ett pass har varit på över tio timmar.
jag är duktig.
jag övningskörde iallafall med pappa efter jobbet idag, i över en timme.
blir till att boka halkbana nästa vecka :)

Nu ska jag ge mig ut på en halvtimmes-promenad, sen ska jag köpa lite naturgodis innan jag går hem!
loove it.


Kommentarer
Jag Heter: sis

hon är sex år hjärtat :)

2009-06-19 @ 21:02:22
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra

haha, ååh, jaa!

2009-06-20 @ 14:30:28

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0