| Studenten |

                                         

Graattis till studenten hjärtat! är så stolt över dig!

Åh vilken härlig dag. studenten är lika med fest och glädje, man blir alldeles fylld utav dessa känslor!
gick ned och kollade på matildha, och alla andra för den delen :)
det är riktigt kallt ute, runt tio grader, men huvudsaken var väl att det inte regnade!

Letade iallafall ganska snabbt upp mathildas familj och fannie som stod mitt i smeten.
otroligt mycket folk var det! men så är det väl varje år?
vi sprang ju ut sist förra året och då var det inte mycket folk kvar inte, haha.
åh, det var den bästa dagen i mitt liv, jag var djävulskt lycklig hela dagen.

Efter en massa kramar och gratulationer så gick jag in till skolan för att leta upp mina lärare.
jag säger mina, för det känns som att dom fortfarande är det. självklart satt de inne på sitt kontor, och även bergfoth och luna var där! så mysigt så, christine kramades och pussades :)
miss you guys!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0