| Uppdate |



H
ej vänner.

Förlåt mig lite, för dålig uppdatering. tänkte sätta mig ned och skriva igår, men jag vart så himla deppig utav en händelse så att jag inte orkade med det.
min cykel har blivit hoppad på och upphängd i ett träd. jag vet vem som gjorde det, och jag är sjukt arg på denna person. han ska laga den. jag behöver ju verkligen en cyckel, annars kommer jag inte ens till jobbet!
fan vilka patetiska människor det finns, fattar inte varför folk dricker alkohol när de inte alls klarar av det. riktigt omoget.

Nu vart jag deppig igen, så jag ska inte prata eller tänka mer på det där, fick låna viktors cyckel så länge :)
midsommarhelgen har varit härlig!
jag jobbade ju dag i fredags, men åkte ändå till mormor på kvällen.
där var mamma, thomas, andree, axel, karrå, fredrik och janne. mormor och morfar var bortbjudna men mormor hade minsann gjort i ordning sjukt mycket mat till oss iallafall! :)
vi drack litegrann, jag hade en otrolig huvudvärk efter några stressiga dagar så jag tog det lugnt.
vi gick ned till hällskärs dansbana och satt i öltälten en timme, sen tröttnade jag och karrå och gick hem och sov.
lördagen var underbar! tog bussen hem till tierp på dagen, pojkvän kom hem strax efter mig.
han hade nämligen sovit på gräsö med några vänner.
karrå kom också, och vid sju så dök bettan, viggo och bettans kusin mia upp.
vi förfestade och åkte senare iväg till lövstabruk. det var sjukt mycket folk där, jag träffade nästan hela min klass från olanders och stämningen var på topp!
två minus var det kalla vädret och den tidiga stängningen :c

Igår var en slapp-dag. vi vaknade lite halvt bakfulla efter nio, kollade på pistvakt och klädde på oss.
vädret var jättefint så vi pallade inte ligga inne så länge.
martin åkte och hälsade på micke och jag handlade en massa matvaror.
vi åt en helt fantastisk god mat hos karin! grillad marinerad kyckling, pastasallad, potatis, tzatsiki och bröd. muums.
sen åkte vi lite moppe, jag provade och det var såå kul! haha. tog en stund att få in det där med växlingen kanske :)
vi kom hem rätt sent, kollade på blomstertid och pistvakt medans vi åt naturgodis och lite chips innan vi somnade.

Idag är vädret bäst bäst bäst!
har varit ute på en promenad till centrum, köpt busskort, ansiktsvatten och jordgubbar.
jag börjar jobba klockan tre idag och funderar starkt på att promenera de fem kilometerna dit!
ringde för att boka halkbana men dom ahde semester i två veckor :c
lite synd, men vad gör man?

Veckan är fullproppad med händelser.
ikväll jobbar jag. imorgon jobbar jag dag, men ska övningsköra till farfar på kvällen.
på onsdag är jag ledig, då ska jag åka och sola med emilie och hälsa på syrran på kvällen.
på torsdag jobbar jag kväll, på fredag jobbar jag dag. på fredag kväll och lördag blir det fest fest fest :)

Nu ska ställa mig i duschen, käka en god lunch och bege mig till mina gamla på forshem!
baaj.


Kommentarer
Jag Heter: sis

MEH! Vad är de för cp som hoppar på din cykel?? Puss hjärtis

2009-06-23 @ 18:35:12
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Anonym

en nöööörd :(

puss <3

2009-06-23 @ 19:10:05

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0