| Vilodag |


H
ej hej hej.

Gud så skönt att få vara ledig en dag efter en helg med långa och tuffa pass!
men det har ändå varit den bästa helgen jag har jobbat sedan jag började på forshem.
ett riktigt skönt gäng gör ju allt så mycket roligare! :)
jag börjar med ett kvälspass imorgon igen, och sedan jobbar jag tre dag-turer efter det.
alltså får jag njuta som bara den utav denna vilodag, den enda utav åtta dagar.
men så är det att arbeta inom vården, jag är glad att jag har jobb och tjänar egna pengar!

Jag har inte gjort så mycket idag, har varit så himla trött och seg.
har ordnat lite med midsommardagen. karrå kommer hit under helgen, vilket är helkul.
hon ska allt få se att det kan vara kul att gå på dans mitt i skogen. haha!
jag har solat också, och handlat, och bokat tid på haircorner för klippning och slingning.
synd att det inte fanns tid före den trettionde bara :c

Jag har även läst på kapitlet om droger, trötthet och rattfylleri i körkortsboken.
jag vill ju kunna lite nu när jag ska gå på riskutbildning del ett klockan fem.
tre och en halvtimme håller detta på, gott folk! var glada att ni slapp :b

En rolig sak; jag lyckas jämt sätta mig ned och skriva blogg precis innan jag ska hoppa in i duschen.
vilket jag ska göra nu, så ta hand om er vetja.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0