| Dålig vana |



Att
beropå det här med godis / glass etc. skräpmat, dålig vana. socker, fett. allt detta som iallafall jag är oerhört svag för.
man ska inte äta sådant när man är hungrig, det är rena rama självmordet.
exempel: jag var hungrig, hade inte ätit på någon timme. tog fram en burk glass med pecannötter, öste på pinsamt mycket kolasås och drog i mig massvis! tills jag inte orkade mer. efter detta har jag haft en olustig magkänsla och kännt mig jättehängig i flera timmar. det är ju helt sjukt.

Jag ska nästa månad fylla kylskåpet med mer nyttiga / mättsamma mellanmål och absolut inte någon glass eller något godis. godis och glass till helgen endast. och absolut inte överdrivet mycket.
det är ju såå lätt att man drar i sig kakor / glass eller någon chokladbit till mellanmål. stackars min kropp säger jag bara.
nu jäklar, nu ska jag gå in för att få en sund och vältränad kropp!
detta startar NU. nu är det krig, jäkla sötsaker! och jag ska vinna.

.. nu ska jag fortsätta med diskberget.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0