| En ännu snöigare onsdag |



God morgon, alla stjärnor.


Idag är det torsdagen den 11:e mars , 2009. snön ligger tung och kall på marken. ååh så mycket snö vi har! och det har inte slutat snöa sedan igår tidigt på morgonen heller. det öser ned. man kan tro att det är januari.
idag har jag inget särskillt planerat, förutom att sola, kanske färga ögonfransarna, äta och träna. och kramas med min martin, såklart. och duscha. haha :)
vi såg faktiskt en väldigt bra film igår, juryn a time to kill. filmen handlar om en familjefar, samuel l jackson, som får bära ut sin våldtagna och misshandlade dotter till en ambulans. han skjuter ihjäl de två bönderna som gjorde detta. filmen handlar om hans rättegång, som är väldigt känsloladdad! samhället delar upp sig i svarta och vita. se den, ni ångrar er inte för fem öre.

Imorgon jobbar jag en F-tur på akademiska, alltså slutar jag två. det är underbart att sluta två! jag tycker att det gör en sådan stor skillnad, man orkar och hinner mer :)
jag jobbar på söndag också, men sen har jag inte fått något mer jobb denna vecka :/ tre dagar. det är alldeles för lite! 4-5 vill jag ju ha .. i höst ska jag plugga matte b, för det gjorde jag inte på gymnasiet. sen till våren ska jag nog söka in på något spännande högskoleprogram! vet inte vad ännu. men det löser sig, det mesta är ju bättre än att bara gå såhär.

Just nu har jag tömt hjärnan på ord, får se om det dyker upp något mer under dagen!


Kommentarer
Jag Heter: sis

love u beauty... måste ses

2009-03-12 @ 15:34:16
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0