| Erkännande |

Jag ljög. okej? jag orkade verkligen verkligen inte gå till något body pump ikväll. jag trodde det, men när klockan blev halv sex och det var dags att slänga på sig sina ytterkläderna igen så fyllde jag istället badkaret med vatten och skum. så var det med det! jag har ju iallafall gått en fem kilometer idag iallafall, utanför jobbet alltså. jag har ont i hela kroppen, särskillt i rygg/nacke och knän efter denna slitsamma helg.
så, klockan åtta blir det middag, för då kommer martin hem från gymmet.
efter det så slocknar vi nog ganska snart till en film.
jag älskar att träna, men ångrar inte mitt beslut. imorgon ska jag gå och träna core klockan 12 på förmiddagen. sen ska jag tvätta mellan ett och fyra. perfekt! :)

ha en bra kväll.


Kommentarer
Jag Heter: Elin

Åh, jag saknar dig :C

2009-03-10 @ 08:47:01
URL: http://littleramona.blogg.se/
Jag Heter: sandra

jag saknar dig med! måste ju festa ihop snart :o

2009-03-10 @ 09:36:49

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0