| Huvudvärken |



Hej.



Jag är dåålig. jättejättesjuk. eller jag har världens huvudvärk sedan fem timmar tillbaka plus att jag känner mig sjukt hängig. jag knaprar alvedon för fulla muggar i hop pom att bli helt återställd tills imorgon. imorgon är schemat nämligen fullspäckat, jag ska jobba på akademiska och kommer hem klockan tre. senare samma kväll så är det förfest plu sutgång i uppsala som gäller! var så längesedan jag drack alkohol med mina vänner och skakade lite rumpa på dansgolvet. så jag ser verkligen fram emot detta.
jag har nog feber :/ det blir absolut tingen träning ikväll, har jag sagt till mig själv flera gånger. jag vill så gärna träna, älskar det, känns riktigt surt att hoppa över ett härligt corepass. men hellre det än att bli sämre.
sjukdommar borde inte få finnas.när jag blir stor ska jag eliminera de allra flesta sjukdommar.

Martin har åkt in till valbo med sin vän. dom ska kika på kläder, fy vad skoj. jag vill också, men jag gillar inte att kolla på kläder när jag inte har några pengar. då hittar man ju alltid massa fint som man verkligen vill ha.
så jag ska istället slänga i mig lite prisvärd nudelsoppa och glo på television.
jag saknar människor. jag saknar min syster mest. också saknar jag karrå i stockholm och emilie i fjällen. jag saknar dessa personer allra mest. jag saknar elin i surhammar också. jag saknar våra fotbollsträningar och helroliga kvällar.
martin har det riktigt bra, som har sina barndomsvänner samlade i tierps kommun.

Neej hörrni, jag orkar inte titta på skärmen mer nu. men jag ska gottgöra er med två par suuperheta skor som finns att köpa på bianco!
ha en härlig kväll.

  

Kommentarer
Jag Heter: Elin

Jag saknar Spångberg i Tierp också :C

2009-03-12 @ 23:37:55
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0