| Payoff |



God dag.


Idag är det en bra dag. ni vet varför. den tjugofemte är alltid en bra dag, om man inte arbetar för kommunen. denna månad får jag två löner, en idag från akademiska och en på fredag från forshem. jag fick ändå en ganska bra lön. trodde på mindre. bra överraskning. men jag har också mer utlägg än vanligt, mycket pengar försvinner. förutom de vanliga räkningarna så fick vi en räkning på åttahundra som vi var tvugna att betala. sen så ska vi ju sova på hotell på lördag, käka middag och gå på bio. det kostar kan jag lova. men det är det ju så värt  :)
mer surt att betala åttahundra spänn till radiotjänsten. men så är det. sen ska jag ju betala mina linser, busskort och ett armband. men det är också okej.

Just nu sitter jag med färg i hårbotten, ska snart lägga i på resten  utav håret. jag hatar nämligen när utväxten syns, så jag färjar håret ungefär en gång var femte vecka kanske.
idag är det sol hörrni! känns riktigt härligt. ska ge mig ut sen när ja gär klar med håret. lär ta cykeln till melins, för framhjulet går inte att pumpa. skumt :/ tror att det är ventilen som lär bytas. ska även köpa ett cykel-lås.
sen tänkte jag kolla om mamma är hemma, ska lämna lite lånade grejer och kolla om hon har någon lampa till cykeln. hoppas hon är hemma! hon svarar inte på mobiltelefonen. typiskt äldre folks. haha :)

Jag är alltså ledig idag :) bra skönt! särskillt när schemat är relativt blankt. jag sov till halv tio och åt en låång frukost. bara det är ju underbart.
takida strömmar ut ur högtalarna, var ett tag sedan jag hörde deras ljuva stämma.
ikväll ska jag träna bodypump. blir härligt, fast jag har en del träningsvärk sen igår ifrån coren.

Nu är det dags att fortsätta med färgningen! ha en härlig löningdag.


Kommentarer
Jag Heter: Elin

Jo, jag vet :D Kommer ännu hetare bilder i nästa inlägg ;) mums. haha. Det är inget sommarjobb. Ett extra jobb som kontaktperson bara :)

2009-03-26 @ 09:30:06
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0