| Små saker gör livet |



Visst är det härligt att ha någonting att se fram emot? det gör mig som människa mycket gladare och nöjdare.
det kan vara små saker, som en sak man längtat efter eller något större som exempelvis en utlandsresa.
jag väntar på det småsöta armbandet som syns högst upp på inlägget. armbandet är från cocoo.se och där kan jag lova att man inte kikar in utan att köpa något. finns så sjukt snygga och söta accessoarer. tänker köpa till mig flera armband därifrån - snarast. blir såå snyggt till våren ju, när man oftast visar sina brunbrända armar! detaljer gör mycket.

I helgen har jag och älskling varit tillsammans i ett och ett halvt år. båda är lediga och vi har bokat dubbelrum på ett hotell i uppsala :) hotellet heter faktiskt hotel uppsala, haha.
ska bli underbart mysigt! incheckning vid tre och efter lite mys på rummet - en runda på stan för att köpa lite kläder samt äta något gott på resturang. efter det så går vi tillbaka till hotellet, myser och byter om till bio och kanske för ett glas alkohol :)
frukostbuffé ingår så det är en självklarhet innan vi tar tåget hem igen.
hotellet ligger på kungsgatan, alltså väldigt nära centrum och tågstationen. peerfekt!
suck, jag är så kär i min pojkvän. vi kompletterar varandra.

Ikväll ska jag försöka se den rätte för rosing. har bara hunnit sett ett avsnitt så jag lär ju uppdatera mig lite :)
tycker att programmet i det stora hela är otroligt pinsamt. ganska tydligt att hon gör det endast för publicitet och media.
men ibland så är det ganska så skönt att slappa framför ett pinsamt tv-program, haha.



(:  Bilder på Hotellet :








Kommentarer
Jag Heter: sis

aviiis. love you

2009-03-26 @ 12:44:03

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0