| Fredag den trettonde , igen |



Fredagen
den trettonde. då jobbade jag från klockan kvart i sju till två. jag kom hem efter tre och åt lite sallad till middag. sen duschade jag och böt kläder ungefär fyra gånger. jag fixade håret och sminket och drog till med ett leende. det var ju ändå fyra veckor sedan jag var ute och festade sist. malin och vicky kom och hämtade mig klockan halv sju. vi åkte till malins vän här i tierp. där öppnade vi kapsylerna och började klunka i oss cider och vin. det var riktigt trevligt :)
vi skulle åka bil in till stan så vi stressade inte som vi annars brukar få göra. vi åkte in till stan ungefär kvart över tio.
people var riktigt tråkigt! var nykter hela kvällen, var tbara lite lullig på förfesten och i bilen. det var synd att krogen var värdelös för jag var med et jätteroligt gäng :)
alla ville hem tidigare så vi åkte vid ett. klockan två kröp jag ned hos martin i sängen igen, somnade på två minuter eftersom att jag var så fruktansvärt trött! men usch vad jag vill köpa massa nya partyoutfits! kan inte sluta tänka på det. vill ha nya klänningar , kjolar och toppar. vill ha en shorts-dress , dom är supersöta ju! man köper ju mest t-shirtar, nån tröja eller underkläder när man är i stan.

Idag har vi varit hos syster och andreas på dagen. vi har planerat matinköp och roligheter till hassela. dom åker upp på måndag och vi på tisdag eftermiddag. det ska bli VANSINNIGT KUL. vi ska åka skidor , skoter , pulka , bada , äta , mysa , dricka tills vi döör. eller lever mer än någonsin.
ska bli så otroligt skönt att få komma bort. att få glömma tierp och jobbet för ett tag. att få vara med de bästa vännerna och familj man kan tänka sig.

Ikväll blir det superlungt. ska ju upp klockan fem till jobbet imorgon. jag har laddat upp med en marabou schweizernöt och pekannötsglass samt två filmer som jag länge har velat sett. vicky cristina barcelona och the black balloon. martin har åkt in till gävle med mickael. dom ska festa ikväll, hos mattias. jaja, jag hoppas dom får trevligt iaf :)





Kommentarer
Jag Heter: Elin

Jag har inte festat sen nyrå :O !

2009-03-14 @ 22:36:32
URL: http://littleramona.blogg.se/
Jag Heter: Sandra

oj , ändring på det! :D haha.

2009-03-15 @ 15:10:17

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0