| Lill-Lördag |



God förmiddag.


Just nu sitter jag bara och väntar på att få åka till jobbet. nervositeten sitter i hela kroppen. inte sjysst det här med att jobba kväll, egentligen. det enda man gör är iallafall att vänta på att få åka och jobba, på mornarna är det som att vara på jobbet utan att få betalt. jag antar att många tycker annat än jag om detta, visst är det skönt att få sova ut men det hade varit ännu skönare att få komma hem om 3,5 timmar!
har iallafall tänkt att sälja min mobil, bara för att jag är nojig. haha. kostade 2000 med ett 2 gb minneskort men säljer den väl för 1200. den är ju ändå bara någon månad gammal.
tänkte skaffa abonnemang faktiskt, halebop. 59 kronor i månaden, då får man en ny  mobil plus gratis sms plus att det är gratis att ringa till halebop [som martin har] plus att man ringer jättebilligt till alla andra också.

Tror faktiskt att jag går till en busshållsplats längre bort idag, så att jag får i mig lite luft!  bussen går tjugo över, och det är faktiskt ett jäkla problem med busstiderna för dom passar inte alls ihop med arbetstiderna. när man jobbar kväll så kommer man alltid lite försent och när man jobbar dag så hinner man inte med fyra bussen, och nästa buss går klockan fem.
dåligt! jag ska skaffa en cykel, men då måste man ju ha pengar, och någon som vill sälja en cykel. har inget utav det just nu.

Igår så var det både en bra och dålig dag. Dagen började perfekt, vaknade med en älskling bredvid mig klockan tio. Gick upp halv elva, tränade mellan tolv och fem i ett, köpte hårfärg .. när martin hämtade mig så vände den braiga dagen, hans bil är nämligen dum. det är det ena strulet efter det andra, martin meckar med den heela tiden. den funkar i ungefär en vecka innan det uppkommer ett problem. igår upptäckte martin att bilen inte kopplar som den ska, den åker alltså iväg även fast han har kopplingen nere plus att det är svårt att lägga i växlarna. martin var jättearg och besviken. jag tyckte synd om honom. som tur, i oturen, är så behöver han antagligen inte byta ut hela kopplingsgrejen som kostar 1500 spänn, utan nåt mindre som pumpar oljan. det går på någon hundring.
jag tror att om det finns en gud så vill han inte att vi ska åka på skidsemester.
efter att han hade tränat, så åkte vi till emelie och andres och lirade lite NHL 09 och kikade på någon gammal wallander-film som jag somnade till. vi var väl hemma runt tolv och vi somnade i sängen på rekordtid.

Nu ska jag slänga i mig något litet att käka, sen måste jag bege mig.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0