| Stupid of me |




God morgon!

Inte så god kanske, eftersom att jag mitt dumma nöt tagit helt fel på andra mars och andra april (!).
alltså, jag ska inte alls jobba ikväll. har vaknat, pallrat mig upp och lagt en ansiktsmask helt i onödan. haha :(
men äh, det gör ju inte så mycket, värre är det att jag missar massa pengar då. men jag ha rju fyra inbokade jobb den här veckan iallafall, om dom inte ringar in mig impulsivt.
imorgon ska hjärtat försöka ta ledigt, så att han baara kan vara med mig. nämen han kände liksom för det, och det gör ju inte mig nåt. vi ses ju knappt i helgen eftersom att jag arbetar.

Sitter nu och lyssnar på ashanti. rätt skön musik, aningen likt beyoncé. har laddat hem någon ny kärleksrulle som jag tänkte vila ögonen på senare. ikväll ska jag träna body pump, det är ju ett plus, att man får träna när man inte jobbar :) älskar att träna. och det behövs! fär jag smäller i mig så mycket skit, även om jag försöker tänka på det. mindre nu än förr, dock men när man inte tränar så mycket så blir det ju bara massa fett. jag hatar fett. haha. eller inte allt fett, en hel del måste man ju ha. men en del ska jag försöka omvablda till muskler innan sommarn o:) haha, hör på mig! men när man vet att man har varit mer slim, så vill man tillbaka dit. jag har inget fantasi mål.

Tre veckor kvar till hassela-resan, by the way. för att inte göra av med för mycket pengar så åker vi upp på onsdags eftermiddagen. på så vis så slipper alla ta så många dagar ledigt. bara två. på torsdagen och fredagen så ska vi inta slalombackarna i timmar! och på lördagen så ska vi chilla, bada lite i poolen som finns där och kanske dricka lite. blir bjudna på mat av thomas en dag, och det är ju skitbra. så vi behöver inte handla med oss så värst mycket mat.
stugan är ju redan betald, den ligger förrästen huur bra till som helst! hundra meter från backarna ungefär.  :)
jag längtar verkligen.

Nu ska jag skölja av masken. [min hud är både jättetorr och lite finnig] så det känns fräshast med en vitamin-rik mask.
Jag har köpt två nya, som jag ska prova sen. en utav choklad! eller kakao, mums. och en utav jordgubb. mums också.


Kommentarer
Jag Heter: Anonym

Hihi!!! Klant assss

2009-03-02 @ 11:16:59
Jag Heter: sandra

haha ja, kläänt-sandra!

2009-03-02 @ 15:54:38

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0