| En snöig tisdag |



Hej.

Usch vad det snöar ute. och blåser. varför kan inte snön bara försvinna? varför kommer det bara mer och mer iskall och tråkig snö? det har snöat i över fem månader nu. det räcker! ta bort allt ihop, jag vill inte ha nån jäkla vinter! jag vill ha vår. jag vill känna vårkänslor, känna värme, slippa alla dessa tjocka kläder. jag vill se blommor och se solen. jag saknar dig, älskade sol!
medans jag gick till mamma så tänkte jag en massa hatiska tankar. jag kände hur jag blev alldeles arg på allt som har med vädret att göra, jag vart arg på vädergudarna och på alla jävla gubbar som säger att "klimatet har blivit såå mycket varmare i sverige" det är ju ta mig tusan kallare!

Idag har jag alltså gått i snöstormen. gick först till mamma, som bjöd på en smarrig fruktsallad. vi bestämde att vi åker upp med henne till hassela på tisdag. det är precis en vecka kvar. sju dagar och 1,5 timmar. jag längtar så mycket!
vi tittade lite på oprah, eftersom att beyoncé var med. så dagens låt får bli till mamma :) haha.
gud vad hon är vacker, beyoncé. antagligen en utav de vackraste på jorden. jag blir alldeles avundsjuk!
efter en stund så gick jag iallafall vidare, till mitt efterlängtade core-pass. det kändes tyngre än vanligt, men jag bara kämpade på ännu mer. älskar den brännande känslan i mag/rygg-och sätesmusklerna. beroendeframkallande?
är inbokad på jobb torsdag och söndag. skulle vilja haft fredagen också! men man får inte allt man vill. är glad att jag har något jobb alls.
nu ligger tvätten i maskin och jag ska hoppa in i duschen en snabbis.

Ha en bra dag, trots all hemsk snö!


Kommentarer
Jag Heter: madeleine

hej :) glömde svara på din kommentar om dagis där. min svärmor har salong här hemma och då hade hon en kund som äger dagis här i björklinge. så då passade jag på att säga till att jag ville vara vikarie om det behövdes. nu :)

2009-03-10 @ 16:48:57
URL: http://hardestammadeleine.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0