| Vart är solen? |



Hej, alla.


Det är sagt att det ska bli vårväder denna vecka. än så länge så ser det mörkt ut. riktigt typiskt!
man hoppas och hoppas, längtar och längtar. är det inte dax snart? kollade upp vädret på tv4.se men det såg inte så givande ut vill jag påstå. mest mulet, lite varmare kanske 5-11 grader. men ingen sol.
jag vill ju ha SOL. det är den som gör mig glad. är det elva grader ute, och ingen sol så känns det iallafall som två.
men det brukar ju inte alltid vara rätt, de där prognoserna, iallafall.

Idag är jag ledig, idag och på torsdag. annars kommer jag att jobba satan den här veckan. mitt nya schema hänger så fint på kylskåpsdörren. helgen kommer att vara riktigt hård. på lördag jobbar jag nämligen dubbla pass. från sju till halv ett och från halv fem till nio. på söndag börjar jag halv tolv och slutar halv nio.
men hellre detta än varannan helg. nu jobbar jag två helger utav fem. får se det från den vinkeln istället!
har inte så mycket planer för dagen. eller jo, jag ska duscha och diska, sen ska jag knalla ned till centrum för att kolla in moniques nyheter samt handla hem en hel del matvaror.
på torsdag ska jag leka med min bästa almgren. hon kommer på hembesök denna vecka, typiskt at tjag ska jobba så himla mycket.
men på torsdag är det våran dag :) hoppas verkligen att solen vill titta fram då iallafall.

Pratade med pappa i telefonen igår, altid lika härligt. så mycket jag vill berätta ju. haha.
iallafall så ska vi ta tag i körningen på nytt. vägarna är relativt torra och det är betydligt ljusare ute. jag är taggad!
ett minus med jobbet är att jag måste vänta med att ta en intensivkurs. får bli i sommar helt enkelt.
jag som hade min deadline före sommaren :/
men jobbet går före, så är det. men oj vad härligt det hade känts att få det gjort!

Såg ni på vårt bröllop i era händer, igår?
dom hyrde liksom en festlokal i uppsala slott. 16 tusen kostade den! haha, helt sjukt. men jag grät lite, för att det var ett sånt fint program. dom var ju så kära. haha :)

Funderar på att ta mig till stockholm och världens bästa karrå nästa vecka. har inte träffas på år och dagar, nästan. jag saknar dig!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0