| SUNday |



Hej.


Sitter och lyssnar på Beyoncé, nybadad och iklädd mjukiskläder. ibland är livet bra härligt hörrni :)
idag har jag och älskling varit i valö. varför? för att se på snörally. vägarna var snötäckta, hala och smala. solen sken och temperaturen stod på två minus, sex plus i solen. det dummaste var att vi inte hade ordentliga skor, frös ihjäl om fötterna så vi fick gå innan det slutade. man var ju tvungen att stå på sidan om vägen, en bra bit på sidan , i all djupsnö!
iallafall så var det kickass häftiga bilar med. gamla och små, och dom körde såå fort! sladdade i svängarna och lät jättehögt. haha.
när vi fick nog av isfötter så gick vi tillbaka till bilen, i djupsnö, och drack varm choklad och åt ost/skink mackor. lite mycket info kanske, men det var mysigt. innan vi åkte hem så gav älskling mig en guidad tur i bil runt forsmark, älskar att höra på allt han har att berätta! valö ligger förrästen cirka fyra mil från tierp, rätt nära forsmark.
det var första gången jag såg på rally in real life, och det gör jag gärna om!

Igår så kikade vi som sagt var på män som hatar kvinnor, som visades på tierps bio klockan sju till halv tio. filmen var skitbra! en av de bästa svenska filmerna jag sett, om inte den bästa? hmm. iallafall så gick tiden jättesnabbt eftersom att filmen var så sjukt spännande. tio av tio. lätt.
efter filmen så åkte vi till emelie och andreas, där vi spelade två hockeymatcher. ena vann vi med 4-0 [JAG gjorde TRE mål] och andra vann dom med 1-0, på övertid ^^
hoppas vi kan leka mer ikväll?

Nästa vecka så har jag fått en massa jobb. det känns kanon :) jobbar kväll på måndag, kväll på onsdag, dag på torsdag, dag på lördag och kväll på söndag. pengarna ruullar in. närå. tur att det bara är tre veckor och tre dagar kvar till lön. har tre tusen kronor kvar nu. ska försöka hålla hårt i dessa! även om det är tufft ;(
Annars händer det väl inget särskillt i veckan, ska försöka träna på tisdag och torsdag.

Ha en bra kväll vetja.


Bilder från rallyt :











Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0