| Ett och ett halvt |


Hello.



Personligen tycker jag att Laila och Tobias var värdiga vinnare i Let's dance. Dom dansade faktiskt skiten ur Samuelsson.
typiskt sevnskar, att rösta på någon man tycker om, istället för den som är bäst.
Kolla bara på sen sista final-dansen. Lailas var ju bara såå vacker, jag rös i hela kroppen. Sen kommer Samuelsson och hans partner, och leker.
juryn kunde inte ens prata, och det lovar jag att det var på grund utav Lailas otroliga dans!
synd att det blev fel person som vann, tycker jag. men kul för samuelsson, nu fick han ju något att skryta med, som han sa att glas-skon skulle användas för.

Iallafall så mår jag bättre idag. har fortfarade lite ont i huvudet men febern är bortblåst :)
igår kom mina efterlängtade armband från cocoo.se. var en väldigt trevlig överraskning!
om en timme så sitter jag och hjärtat i bilen, påväg till uppsala.
vi ska nämligen bo på hotel uppsala inatt. wiho. ska bli väldigt kul och mysigt.
vi går på stan först, innan vi checkar in. incheckning måste ju ske efter tre, så det passar perfekt för lite shopping.
vi ska äta kina-buffe och se taken på bio. filmen verkar väldigt bra, både jag och martin gillar thriller så.
filmen handlar om en före detta cia-agent som ska rädda sin dotter då hon blir kidnappad i paris.
spännande!

Synd att solen har gett upp. däremot vägrar ju vintern ge sig. igår kväll snöade det messor här i terp aka. lilla norrland.
så typiskt. sol på dagen, snö på kvällen. Igår köpte jag påskris samt fjädrar och pynt att hänga i riset.
allt för att öka vårkänslan!
idag är det dock mulet ute, och bara några få plusgrader.
har på mig ett par slitna jeans och en vit baströja med en t-shirt från carlings över.
tar väl med mig en annan top att ha ikväll på bion :)

Trevlig helg!




För ett och ett halvt år så fick jag bekräftelse. då skrev martin att han älskade mig. jag räknar det som att det var då vi vart en. jag skrev samma sak tillbaka. någon dag senare, när vi låg och mös så viskade han orden och jag vart som förlamad. jag var som tvungen att suga in mig vad han precis sagt, det var så fint och känslan kommer jag kanske aldrig uppleva igen men minnet försvinner aldrig.
jag sa att jag älskade honom också, efter ungefär fem minuter. haha :)
han påminner mig om hur vacker jag är och hur mycket han älskar mig varje dag. den tryggaste platsen jag vet är i min älsklings famn.
det är kärlek, på högsta nivå <3


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0