| Bad Day |


Dåålig
jäkla dag.
för mycket sådana nu förtiden, tycker jag!
gick ut igårkväll för att boka tvätt-tid, fanns typ ingen som passade mig på hela veckan. så jag tog tiden 7-10 idag.
gick motvilligt upp klockan åtta, jobbar ikväll, och packade ihop allt som skulle tvättas.
när jag kom in i tvättstugan, efter en promenad i spöregn, så fick jag se att någon annan nisse gott hade tagit för sig utav min tvätt-tid.
maskinerna gick för fullt. heja.
satte upp en hatisk lapp, och gick tillbaka till sängen. somnade om efter ungefär en timme men sov inte länge.
bra morgon! noot. 

Jag har ingen lust alls att ta mig till jobbet, vilket jag lär göra om en och en halv timme.
tänker gå till jobbet, vilket tar 45 minuter. jag tänker göra det fast jag inte vill.
för jag har inte tränat på hur länge som helst.
jag har mindre lust att jobba sex dagar denna vecka, särskilt när helgens pass är såå långa.
åh, jag vill bara ligga under täcket och kolla på film med baby medan världen utanför är alldeles blöt, kall och grå.
men det får man inte. för nu är man vuxen. man måste ta motgångarna med ett leende.
och det vet jag att jag kommer att göra. haha. typiskt.
hoppas att jag kommer på vad jag vill utbilda mig till snart. hoppas jag får ta körkort snart.
men allt känns ju så himla långt bort.

Nej nu känner jag att det bara blev massa negativt. men ibland så har man sådana dagar.
får hoppas på att morgondagen blir bättre!
hej.



Kommentarer
Jag Heter: Anonym

tänkte att vi kunde träna ihop nån kväll?? hur jobbaru? sen vet du väl att man får ta tvättstugan om ingen använt den en timme efteruppsatt tid?+ men de är surt..

2009-05-04 @ 20:14:11
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra

jaaa, vi kan ju träna body pump klockan halv 8 på onsdag? :) jobbar dag då.

2009-05-04 @ 22:04:29
Jag Heter: Anonym

jaaah.. done

2009-05-05 @ 19:04:09
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0