| Fukkin weekend |



Tja.

Nu är det helg. igen.
en jobb-helg för min del. passen är ändå så långa så jag liksom väljer att koncentrera mig på arbetet när jag jobbar helg.
lite tråkigt kanske, men ingen idé att göra annat.
tur att man får stålar. höhö.

Alltså. varför är min kropp så störd? varför blir jag fetare när jag verkligen försöker att minska ett par kilo i vikt?
det händer ju ingenting. man får ju nästan panik. haha :(
önskar att jag kunde träna mer, men jag jobbar ju flera kvällar i veckan.
cyklar iallafall till jobbet, eller går. men inte får jag nåt för det heller.
jag försöker ju att träba någon gång i veckan utöver det.
jäla skit fan. ger upp!
haha, det är faktiskt riktigt irreterande.

Har beställt hem nå piller som är bra för håret och naglarna. kommer inte ens ihåg vad det hette. haha, dåligt.
det är nästan lite för bekvämt det här med beställnng via nätet. däremot passar jag mig för att beställa hem kläder och skor. för det blir ofta fel.
vill in till stan och shoppa! ska fan göra det på måndag. kanske :)
men det suger att shoppa kläder när man känner sig uppblåst som en ballong.

Nu ska jag se på twilight, som jag endast har sett en gång i väldigt dålig kvalité.
pojkvännen är på fest. nästa helg ska jag festa med karrå. det blir bäst.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0