| Grey's och depp |


Hej.



Åh jag känner mig alldeles deppig idag. helt utan anledning. tror jag iallafall. jag har det ju faktiskt bra.
jag är så kär. jag saknar min man när jag vaknar upp ensam på mornarna. allt känns mycket tuffare utan honom.

Jag jobbar sex dagar denna vecka, vilken börjar med en kvällstur idag. tänkte promenera till jobbet faktiskt.
vädret är ju inte sådär jättemysigt. grått och småregnigt.
inte har jag någon mat heller, utan det blir till att ära frukt och en smörgås. men jag överlever ju.

Kollade förresten in de två sista avsnitten ur grey's anatomys nuvarande säsong. jävla skit-avsnitt! kanske därför jag vart depp. hm.
har följt serien ett tag nu. den är typ lika bra som one tree hill. eller den berör lika mycket som one tree hill.
jag både hatar och älskar det.

Nu måste jag nog kila, stänga av teven och släcka alla lampor. have a good one.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0