| Helgplaner |



Hej.


Jag har varit som en zombie hela, långa dagen. arbetstimmarna gick såå himla sakta.
jag har varit så otroligt jäkla trött i två dagar nu.
kan ju bero på att jag endast har varit ledig två dagar utav elva. det känns som att jag har arbetat elva dagar i streck.
regnet, motvinden, kylan och den fem kilometer långa cykelturen hem gjorde ju inte saken bättre.
men nu är det klarrrt! :)

Hörrni. igår skickade syster ett mms till mig. det finaste jag någonsin har fått. iallafall på länge!
självklart var det på bebisen som ligger och gror i hennes mage :)
vart himla stolt, jag är ta mig tusan världens stoltaste moster. jag älskar mina syskonbarn gränslöst. de är bäst, bäst, bäst!
de ska alltid kunna komma till mig.

Men över till annat. jag är nu ledig i fyra dagar. helt underbart! har inte hänt på läänge.
och vädret ska bli kanonfint. och imorgon åker jag till stockholm.
där ska jag shoppa, umgås och festa med bästa karrå!
ska faktiskt ta med mig körkortsboken på bussen och tåget. har lovat mig själv att ta tag i det nu.
blir ju ingen intensivkurs, jag ska ju jobba hela sommaren! så jag ska minsann försöka iallafall.
på lördag kommer jag hem till tierp klockan fem. då ska jag gå direkt hem till karins och fira vicor som så fint har konfirmerats :) pojkvännens lillebror alltså.

Alldeles strax så trillar pojkvännen in. han har varit och kört cross. han fick punktering den stackarn, så han hann inte köra så mycket. men det lagar man för förtio spänn.
vi ska iallafall glo på någon härlig kärlekskomedi ikväll, köpte den på hemköp. man hittar allt på hemköp.
utom sopborstar.
ska slänga mig in i duschen nu. gud så skönt.


Kommentarer
Jag Heter: sis

men sötaste du. dom älskar dig med <3

2009-05-30 @ 19:23:48
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0