| Helgslut |



Sha.


It's waarm out today people,  the sun is shining more than ever! needful, I think. kind of addicted to it.

Har självklart varit ute hela dagen idag. spelat fotboll, solat och firat viktor som har konfirmerats.
ätit jordgubbar, melon och supergod mat. ingen dålig dag inte!
ska ge mig ut på en långpromenad om en halvtimma. pojkvän är ute och kör cross.

Igår var jag illamående hela dagen. bakfull, antagligen. jävla vin.
kunde seriöst knappt sitta upp. kräktes en miljon gånger, om man räknar med natten också.
men jag hade kuul på fredagen. med bästa karrå.
vi gick runt i affärer. köpte en läcker ögonskugga från face stockholm, två större skjortar och en t-shirt :)
käkade smörgåsar på en salladsbar. grillade hos janne, men åkte till eva sen. skulle ju sova där.
iallafall, vart för mycket vin. tyvärr. annars hade det ju vart en perfekt kväll. får ta igen det, utan vinet. ja fy fasen.



Kommentarer
Jag Heter: Anonym

Men hej!

2009-11-20 @ 12:54:12
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0