| Kvällsuppdatering |



Nu
har jag sagt adjö till emilie, övningskört med pappa samt en klagande lillebror och ätit middag med hjärtat.

Mötte kompis på staionen klockan ett, och vi rusade genast till moniques för att kolla in alla nya sommar/vårkläder.
hittade massor. som vanligt :) men begränsade antalet plagg till två. två klänningar. den ena var jättesöt och den andra var snygg. (bilden)
tänker ha den snygga på lördag, för då måste vi bara ut och ruska om stan emilie :)

Vi gick iallafall till rummet rita sen, och helt plötsligt så hörde vi bergfoth som sprang och ropade hej vilt på oss.
vi kramades till vi dog. haha.
har saknat henne, hon jobbar ju i hela landet men nu var hon hemma på ett kortbesök.
saknar hela klassen förrästen, vi måste träffas snart tjejer!
hon hängde med till rummet rita iallafall, där jag köpte några läckra krokar till badrummet.
vi gick till hemköp också, men sen sa vi hejdå.

Sedan gick vi hem till mitt, efter att ha hämtat ut emilies ljusdal - biljett.
vi åt frukt, kollade i veckorevyn och pratade om allt möjligt innan hon gick till sin syster för att äta middag :)
strax därpå ringde pappa som sa att han stod utanför, så det var bara till att slänga på sig skinnjackan igen och sätta sig bakom ratten.
det är roligt att köra med pappa, jag får köra som jag vill och vart jag vill. det påminner han mig om jämt. haha.

Nu tänkte jag kolla nya one tree hill - avsnittet och senare blir det en långpromenad med hjärtat.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0