| Lön Bortskänkes |

Hej. JAG ÄR LESS, by the way.

Min otursdag fortsatte igår.
ett : det började spöregna när jag cyklade till jobbet + att det blåste motvind.
två : kom på att jag inte hade någonm mat till morgondagens (dagens) pass. så jag lagade mat klockan halv io på kvällen.
tre : skar mig djupt in i handen, under lillfingret och långfingret när jag lagade maten.
tack så hemskt mycket gårdagen.

Idag har det varit bättre. fast det regnade då jag cyklade hem.
plus att vi har så jääävulskt mycket utgifter denna månad. fler tusen över det vanliga! jag dör.
jag hatar radio & tevetjänst. vafan, vi har nyss betalat en räkning på över tusen spänn, två gånger.
och nu har dom skickat en ny räkning på 600 spänn, som ska in senast den trettonde. vilket jävla datum sen!
blir så arg.
400 för linser. 250 för p-piller. 4000 i böter. 3 500 till radio&tv fukkintjänst. 700 för internet. 3 200 till hyra. 500 för el.
jag har bergis glömt något.

DÖÖ jä*la pengasuuugare.

Kommentarer
Jag Heter: Elin

Böter? :O:O

2009-05-05 @ 20:44:35
URL: http://littleramona.blogg.se/
Jag Heter: sandra

ja, fortkörningsböter ;o

2009-05-05 @ 22:12:02

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0