| Myndigheten är ljuvlig |

"Du måste ju förfan kunna äta lite fisk! TONFISK. fan."
"meh, hom kanske inte vill det! hon är ARTON år."

Haha, det är kul när släkten är samlad :)
idag firar vi min bästa kusin, karrå, som fyller arton imorgon.
jag minns när jag fyllde arton. fyfan vilken fest det var, hemma hos mig.
karrå bodde hos mig i en vecka. underbar vecka.
martin och hans killpolare kom, syster och sofia likaså. matilda också.
och roberth, och john. kuul!
fan vad full jag var.

Jag hoppas att karrå är full och har kul imorgon.
nästa helg ska jag minsann till henne i huvudstaden, och vi ska ut och äga krogen. och hon ska få paket.
och jag ska älska henne som alltid!
vi ska vara fulla. kul!

Nu ska jag gå upp till de andra. min härliga släkt, som bryr sig något otroligt mycket.
vi ska grilla och dricka champange, och vi ska skatta :)

Förrästen så var jag och karrå in och såg änglar och demoner i uppsala igår. den var väldigt bra. för bra. för jag bet av precis alla mina naglar :(


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0