| Solmys |


Morrn.


Igår hade jag en härligt, mysig dag i solen med familjen.
alltså emelie, tyra, jerry, josefine, pappa, andree och malin :)
hon har verkligen fått pappa att komma på andra tankar när det gäller kläder.
bra gjort! haha.
först var jag ute och gick en långpromenad i solen, sedan handlade jag och strax därpå ringde emelie och hörde om jag ville sitta ute i solen. men självklart!
drog i mig en jordgubbs&hallon smoothie och böt om till ett par shorts och en tunika.
vi hämtade barnen på dagis och skola och åkte hem till dom.
satte oss ute på en filt och snackade om allt och inget. mest allt :) haha.
pappa och malin ringde och ville ha fika, så vi slängde ihop en rulltårta.
bästa rulltårtan! med hallonfromage, cocos och chokladströssel i.

eftermiddagen/kvällen så lagade jag middag till mig och pojkvän, tvättade och vi var även ute och gick en långpromenad i spåret. doftar såå gott ute i naturen! love it.

Ikväll ska jag jobba, samma lika imorgon kväll, och på torsdag.
måste putsa mammas fönster före fredag, gav hon order om igår. usch ;o
får väl ta lite imorgon och lite på torsdag kväll. bästa dottern!

Nu ska jag lägga i lite ljusa slingor i håret.
have a good one!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0