| Still redeye |




God morgon.

Sitter med min drickyoggi i högsta hugg.
vaknade faktiskt för trettio minuter sedan. hade glömt ställa klockan, annars brukar jag alltid vara uppe mellan nio och tio på mina lediga dagar. men det var sköönt att få sova! drömde att jag var med i ett supermario-spel. helt wierd.

Igårkväll så tittade jag och pojkvän på nyckeln till frihet. den var ruggigt bra!
kunde inet släppa ögonen från teven en sekund. pojkvän somnade dock, och gick till sängs.
men jag satt troget uppe. skäms nästan att jag aldrig sett filmen tidigare :)
en stark rekomendation iallafall!

Snart ska jag, syster och barnen åka och hälsa på mormor och morfar i karlholmsbruk.
min barndomsby, haha. var faktiskt kul att växa upp där, man kunde vara ute länge och vara vart man ville för att stället var så litet och tryggt. jag hade jättemånga roliga kompisar och en härlig familj.
men det hade nog inte varit lika kul att bo där nu, men en bra uppväxt hade jag. mycket tack vare karlholmsbruk.

Blir alltså hemma idag igen, ögat gör fortfarande väldigt ont, känns som små sår. men det är inte lika rött längre.
använder mina supersnygga brillor idag. nej usch, jag känner mig hemsk i glasögon. har alltid gjort.
men jag är tillräckligt vuxen nu att förstå att det är ett måste då och då.
pojkvän tyckte så otroligt synd om mig igår, han tyckte att jag såg så ledsen ut och han kramade mig och sa att han älskade mig mest i hela världen hundra gånger mer än vanligt. haha, åh söta :)

Imorgon
ska jag jobba med pappa och syster. team spångberg, liksom. yes!
vi ska putsa fönster, såklart. var såå längesedan jag jobbade med detta så jag är nästan lite nervös. haha.
men det ska bli kul, bara vädret är okej.
på kvällen ska jag till en vän som fyller tjugo. lyllos henne, jag vill också! :)
ska bli kul, för det var längesedan vi hängde. nyår var väl senast?

Nu ska jag borsta tänderna och invänta systers ljusblåa bil.


Kommentarer
Jag Heter: Elin

Oj, tycker du att jag ska göra det? Jag avvaktar nog över helgen. Men om det inte blir bättre så får jag väl ringa.

2009-05-15 @ 11:55:21
URL: http://littleramona.blogg.se/
Jag Heter: sis

haha. team spångberg ÄGER :) puss

2009-05-18 @ 18:55:37
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0