| Tröttare än tröttast |



Tröött!

jätte, jätte-trött. tröttare än någonsin, ungefär.
är hemma på timmar, börjar igen klockan halv fyra. måste cykla iväg klockan tre.
ska hoppa in i duschen och sedan vila en stund.
har käkat tacos med pojkvän och imrell.

Sov dååligt inatt. somnade väl vid halv ett, var så pigg. pojkvän kommer hem vid två, halv tre och är på lyset.
duschar mitt i natten.
jag vaknar utav duschen. känner mig pigg. svettas som en åsna.
öppnar fönstret, börjar frysa, stänger igen fönstret litegrann, fryser fortfarande, klappar igen fönstret helt och hållet.
vaknar utav väckarklockan 05.40.

Imorgon vill jag in till stan och shoppa loss.
ska höra med syrran, annars åker jag själv.
ska tvätta också. sen är det bara till att börja jobba på tisdag igen.

Duschen var det ja. bajbaj.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0