| Citylife |


God dag.


Idag vaknade jag och pojkvän klockan tjugo över ett. helt sjukt!
har hänt typ en gång förut. max. fattar inte varför. nu är klockan snart fyra och det känns som att hon är två :(
tur att jag jobbar kväll imorgon, för jag kommer att ha väldigt svårt att somna i tid ikväll.

Är iallafall inte det minsta bakfull :)
kanske för att jag sov i elva timmar.
hade skitroligt igår.
jobbade med pappa och syster hela dagen i alsike. kom hem strax efter sex på kvällen.
då var det bara till att hoppa in i duschen, göra sig fin, springa in på affären och stiga på upptåget till skutskär.
fick skjuts till gävle utav fredde. sjyst som fan :)
i gävle var det födelsedagsparty. bettan fyllde nämligen tjugis. woho!
jag, matilda, bettan, fredde, viggo och robin satt runt middagsbordet och snackade medans vi söp som pirater.
tog inte allt för lång tid innan man vart lite vinglig på benen, haha.
vid elva så vart vi tjejer otroligt dans-sugna. vi var tvugna att ta oss till hang loose och tillfredsställa detta behov.
så fredde fick köra oss dit och vi skakade rumpa ända till klockan två. haha.
riktigt, riktigt roligt. alla var sådär lagom fulla och hade kul.
var många där som man kände :)
de sista drinkarna för min del vart iskallt vatten. hur gott som helst :)
men tack för en jätterolig kväll, det händer allt för sällan!

Idag har jag inte gjort ett dugg. suttit här mest, duschat och ätit frukost.
vi ska äta hos pojkväns mormor senare. 
nej, måste ut en sväng snarast känner jag, solen skiner ju!


Kommentarer
Jag Heter: Riot Girl

haha, fan vilken tur du hade! jag har mått skit hela dagen, haha! men tack för igår babe, jävligt lyckad dag/kväll :) <3

2009-05-17 @ 20:06:25
URL: http://riotgrrrlish.blogg.se/
Jag Heter: sandra

haha nää, vad jobbigt!:o

TACK själv, jag hade ruuligt!

mera mera <3

2009-05-17 @ 22:10:38
URL: http://snowfell.blogg.se/
Jag Heter: Elin

Jag hade också viljat skaka rumpa på hangis :( aboooo...

2009-05-22 @ 15:52:07
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0