| Time After Time |



Hej.


Att skriva elaka saker, att ge ut namn och anklagelser via sin blogg tycker man kanske helt olika om. jag gillar det inte.
för när man vet att den är offentlig, att familj, vänner och främlingar läser det man skriver så tycker jag personligen att man ska tänka på hur man skriver och vilka privata detaljer man utger.
annars skulle jag aldrig vilja läsa någons blogg. och inte skriva en för den delen heller.
jag kommer att tänka på vad jag berättar hädanefter.

Valborg var en dålig dag. jag trodde att den skulle bli väldigt bra. hade bjudit äver några gamla polare på grillfest.
jag hade jobbat riktiga tuffa pass hela veckan, inhandlat mat med mera för hundringar, älskling dammsög och jag torkade golv.
iallafall, utan att ge massa detaljer nu då, så vart allt avblåst medan jag fixade naglarna och var beredd på en rolig kväll.
dom kom helt enkelt inte.
jag blev så ledsen. pojkvän tröstade och vart besviken för min skull och försökte komma på lösningar.
han sa åt mig att följa med honom på den fest han skulle till.
så blev det ju, efter en jäkla massa om och men. ville ju inte åka med kev när han kom, då jag bölade som ett barn.
nej, jag satt och väntade i soffan med högsta volymen i högtalarna på en skjuts som aldrig kom.
det brast ju. skulle inte ni bli arga / besvikna?
jag hade iallafall tillslut en helt okej kväll med grabbarna. självklart vart jag inte ett dugg onykter men bakfyllan kom glatt dagen efter iallafall.


Gårdagen spenderades, som sagt väldigt bakfullt, med pojkvän.
vi var mest ute i solen hos karin hela dagen. degade, flummade, åt onyttigt, sov i soffan, grejade med crossen och spelade fotboll.
vi åt grillad fläskfilé med potatissallad samt en underbar grönsallad på kvällen.

Idag var vi desto piggare. vaknade vid tio, gick upp och såg den härliga solen på en klarblå himmel åter igen.
vi skulle till uppsala och gå på ikea med jonas men det vart inte av. tråkigt!
vi har ordnat motorolja till crossen och även åkt en sväng i skogen. jävligt roligt! och vilken himla fart :)
vi har ätit rostbiff med potatissallad i solen och bara chillat. gått väldigt mycket faktiskt.
blir mycket sånt nu när pojkvän inte har något körkort.
nu på kvällskvisten har jag handlat massor och tagit mig hem för att betala diverse räkningar.
pojkvän är ute och åker cross med micke, men dyker nog upp när som helst.
jag har hyrt två filmer som verkar rätt bra. en skräckfilm och en thrillerkomedi [mest för att det kryllade av bra skådespelarei den]
vi ska göra marrängsvich ikväll.


Pics från helgen:


micke a.k.a karatekid.


pojkvän goes hetcrosskille.


vääldigt vacker.




Kommentarer
Jag Heter: Anonym

det är bara ditt namn som står på mion blogg. och du skriver lika mycket namn på din...

2009-05-03 @ 11:11:28
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra

men minsta barn förstår ju vem du menar.

det är så ovuxet, och jag har alltid sett upp till dig.

blir besviken ;(

2009-05-03 @ 11:21:26

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0