| Judgement |



Jag

kan omöjligt vara domare när de två personer som står mig allra närmast bråkat.
jag kan inte säga till någon att "du har helt fel, håll käften".
visst kan jag säga att peronen har fel, men förstå mig rätt. jag kan inte hata eller frysa ut någon utav dom.
båda har sagt elaka och fel saker. det är faktiskt så, och båda blir upprörda på mig för att jag tycker så.
båda försvarar sig till högsta grad och det är ju en självklarhet.  " men han/hon sa ju faktiskt så "
men det är ju helt omöjligt för mig att döma.
jag önskar att det inte var såhär, och jag önskar att det blir bättre snart.
tyvärr så sårar ord riktigt, riktigt mycket. det är någonting man borde tänka på,
och det glöms lätt bort när man är frustrerad.

Jag önskar att det inte fanns några elaka ord.

Kommentarer
Jag Heter: syster

älskade vän. förstår hur du känner och VILL inte att du ska ta någons parti. Det skulle bara bevisa att den andra personen misslyckats. Och det som skett har skett.

Det är aldrig ens fel att två bråkar... Men man får lida för det efteråt.. Hatar vaborg!, ska stryka den dagen nästa år

2009-05-03 @ 16:45:43
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra

jaa, aldrig mera valborg :(

2009-05-03 @ 17:24:29

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0