| Windy |



God kväll.


Det är tydligen helg idag, fest här i hörnet och crousing i gävle.
annars har jag inte märkt av denna helg ännu, förutom att bussarna går myycket sällan.
så sällan att jag måste cykla fram och tillbaka till jobbet, även i stormvinden som var idag.
hade det inte varit för all jäkla blåst så hade vädret varit kanonbra idag!

alltså, helgen består utav hårt arbete. haha.
har jobbat delad tur idag, alltså från sju till halv två och från halv sex till kvart över nio.
kämpigt värre, men nu är det över! och det kommer att klirra fint i spargrisen o:)
tackade faktiskt ja när anna frågade om jag ville jobba sju till fyra på midsommarafton. värsta ob ju!
plus att jag är ledig hela den helgen.
elin, vi drar ihop brudarna och super på lövsta då? :) kom igen, du kan inte säga nej!

Imorgon jobbar jag från halv tolv till halv nio, så när syster ringde och frågade om jag ville med till gävle ikväll så tackade jag motvilligt nej. eftersom att jag verkligen är trött och kommer att vara riktigt död imorgon om jag inte kommer i säng i tid ikväll.
så är det när man har så långa helg-pass, man kan inte göra någonting annat än att fokusera på jobbet.
lite tråkigt faktiskt, men ändå bättre än att jobba varannan helg.

Nej hörrni, lite naturgodis och film på det här så kommer sandra att sussa sött om en liten stund!
godnatt.




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0