|Babygirl|




Vintra är nu en månad och väger cirka fyra kilo. sötare bebis får man leta länge efter! :)
hon är så snäll, lugn, mysig och bedårande.

Vi har gått en promenad, hittade en jul-lykta och en liten ask som jag har mina örhängen i på rummet rita.
(bild längst ned)
skulle kunna köpa upp hela affären om det vore så. otroligt fint där inne!
vi köpte lunch som vi åt här hemma, vi kollade på ett avsnitt grey's och vi åkte till tyras skola eftersom att emelie skulle ha kvartsamtal med fröknarna.
tyra visade mig alla grejer och teckningar hon har gjort, hon är väldigt duktig min sötnos :)

Har varit och tränat bodypump och nu ska vi faktiskt lira lite xbox 360, eftersom att pojkvän köpt ett utav sin vän!  wohoo!

Puss ♣




Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Nämeeeen, vicken dubbelhaka jag har!

Tack för toppendag! <3<3

2009-11-16 @ 19:44:14
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0