|Bad Medicine|




Nyligen hemkommen ifrån en heldag i uppsala.
hittade visst lite kläder, och en jättefin retro-äggklocka :)
de svarta&blå partylinnena kommer från cubus, den blå är en storlek förstor så den kan användas som klänning.
blir nog den ikväll, till de nyaste legginsen.

Nedersta linnet kommer från gina, köpte även lite underkläder där.
jag veet att jag köper mycket kläder, men jag är tokig i det! köper allra oftast rätt billiga plagg också.
jag vill fortfarande ha: svarta läderconverse-skor, en svart läderväska, en vit kofta och en adidas-sweater.
haha.

Sitter med ett glas vin nu, pojkvän står i duschen och snart kommer emilie.
vi ska ut och göra stan ikväll. blir hur kul som helst, jag ska vara fullare än på länge! ;)

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0