|Dyra Värld|

Kom hem för tjugo minuter sedan, har jobbat. var kul!
betalade nyss vägverket för uppkörningen (igen)  och vilket jäkla rån!
1 100 kronor. för trettio minuters körning! det är en saftig timlön det.

Det är konstigt att vissa saker kan kosta så mycket.
likaså att åka kollektivt. svindyrt! rena rama rånet.
tar man upp så mycket mer plats när man är tjugo liksom?
att betala förtio spänn för att åka fem kilometer är i min värld chockande.

Nu ska jag göra mig en smoothie och sedan ta tåget in till gävle.
någon vänlig själv hade avbokat sin körlektion, vilket ledde till att jag då fick den :)
eller fick. 390 spänn för att köra förtio minuter är ju också ett rån.
ge mig pengaar!

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0