|Gårkvällen|



Hade en rolig kväll med emilie igår.
vi gjorde oss i ordning, tog lika jäkla lång tid som alltid. haha :)
emilie gjorde en fläta i mitt hår och det blev jättesnyggt.
vi gick till malin på förfest. det var helt okej, men det vart en vääldigt lång förfest.
vid elva var vi på huvudfesten, hos sosso. och herreminjävlar vilket huus!
ett riktigt stort och flottigt, precis som jag vill ha, köket och badrummet var allra mest najs.
det var en 50-60 pers inomhus och en hel del utanför. så vi minglade runt hela kvällen, var en snubbe från canada där som var rolig att prata med, men det var riktigt hemskt att veta hur dålig man har blivit på engelska sedan man slutade skolan. måste börja läsa amerikanska böcker igen!

Vi avrundade efter ett och gick hem, rätt fulla. haha. vi kände att vi vill lägga mest energi på ikväll, ikväll är det ju emilies avskedsfest! :c
vi ska ha riktigt kul. vi ska ha tjejmiddag vid fem och vid sju kommer det en massa folk på förfest och senare åker vi nog in till krogen och skakar rumpa värre än någonsin :)


Tänkte sätta upp julgardiner idag, men blä för att stryka allihop!
det måste göras, behöver lite julstämning mitt i plusgraderna.


Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Fia

Hihi, det var jättekul att ni kom! pussis

2009-12-02 @ 19:12:36
URL: http://essysofia.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0