|Igår Och Idag|

Igår, efter jobbet så väntade min bästa syster hemma hos sig med jerry och vintra.
vi tog en lång och skön promenad, hämade tyra och fikade på café corner.
efteråt gick vi även och hämtade josefine på sin skola och sen gick vi tillbaka till mig.
var ute i två härliga timmar! :)

Halv fyra hämtade jag lillebror på skolan, och han var rätt stolt att få åka med sin grymma syster i den grymma audi v8:an även fast han inte visade det så mycket!
vi handlade och åkte hem.
pappa och pojkvän kom hem och vi åt middag.
tränade core på aktivera runt sju, solade och åkte runt lite med pojkvän. vi fyllde på luften i däcken på saaben.
somnade till en svensk film på kvällen.
braa dag alltså!

Idag händer det däremot inte ett dugg.
har suttit vid datorn, ätit frulle och kollat på one tree hill.
jag ska duscha och senare måste jag bege mig till jobbet.
kommer hem nio och då blir det lugna bullar eftersom att jag ska upp och jobba delad tur imorgon.
mitt klantass till pojkvän tog med sig båda bilnycklarna till jobbet så något härligt besök hos syster får jag vara utan :(
tur att det går fler tåg.


Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0