|Jag Har|

Jag har haft en skön ledig-dag idag.
jag har diskat, torkat av alla ytor, dammsugit, torkat golven och bäddat sängen = en mycket fin lägenhet igen.
jag har varit på möte med jobbet. det är alltid lika trevligt att träffa all personal på samma gång :)
jag hat beställt en egendesignad tunika till winnerbäcks-konserten.
jag har tränat bodypump, vilket var asjobbigt den här gången.
jag har myst med pojkvän och lagat mat; falukorv i ugn och fullkornsris.
nu tänkte jag hoppa in i duschen och klippa luggen en smula. den växer som ogräs :c
sen ska vi väl kolla klart på 50 cent's get rich or die trying.

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

winnerbäckströjan-GILLA

2009-11-24 @ 19:53:02
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0