|Julsånger|



Här sitter jag och lyssnar på amerikanska julsånger. jag kunde som inte hålla mig en minut till. finns det någon annan musik som ger så jäkla mycket känslor och längtan? knappast!

Annars då?
jag är rätt trött. är en trött-dag idag, alla är trötta. kan det vara det kassa vädret kanske?
jag har iallafall lekt med emilie efter jobbet, det var kuul! vi har jämt kul ihop, även när vi är sura så skrattar vi. en sådan vän borde alla ha! :)
vi snackade en massa, kollade in moniques snygga utbud men köpte endast varsinna strumpbyxor. olika dock.
vi köpte mat och lagade den här hemma, tortellini med pastasås, champinjoner och en massa mozarellaooost!
sjukt gott.

När hon åkte hem skjutsade pojkvän mig till solarieöarna. efter det tog jag en omväg hem, blev en halvtimmes oerhört skön promenad.
känner att jag kommer bli rund som en hoppboll eftersom att jag tar bilen HELA tiden. haha, men det är ju kuul :)

Nu tänkte jag hoppa in och sjunga lite i duschen innan gladiator börjar på nian ikväll, klockan nio.
riktigt bra film, men oerhört lång så jag lär nog slockna efter ungefär halva.

Puss ♣


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

De är vi ju fortfarande!!!



<3 Kärlek

2009-11-23 @ 20:18:53
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0