|Lång Dag|

Den här dagen har kanske varit huur lång som helst!
har inte gjort mycket alls dock; jobbat, varit hemma och grejat och lagat mat, myst och pratat med pojkvän, startat ådin och tränat, och kört ådi.

Kan verkligen ett bilbatteri bli förstört för att bilens lampor varit på i tre timmar? :o
för vi startade upp ådin med hjälp utav startkablar, och då funkade den ju. men när pojkvän skulle köra till sin träning en halvtimme senare så var den död.
nu har vi startat upp en igen och jag har kört som en galning för att få detta att funka.
vore kanske inte så roligt att köpa ett nytt batteri, man kan ju ha roligare för 2500 :c

Puss ♣


Kommentarer
Jag Heter: Elin

Ja, åker hem efter jobbet den 22:a. Åker hem på julaftonskvällen.. jobbar sen hela nyår.. :P Jag ska tjäna storkovan i år ;)

2009-11-18 @ 22:34:19
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0