|Måndag|



Idag har jag varit jätteledig.
jag har knappt rört mig förrän klockan två så jag gick ned till centrum och satte in pengar på banken, köpte en farsdagpresent plus en skitsnygg tröja till mig själv. jag handlade mat och hämtade ut winnerbäck-biljetterna på ica också.
gjorde en kyckling-gratäng med färska champinjoner, fullkornsris, svampsås, ost, grädde, peppar och bladspenat som blev magnifik! :)
bild:



Jag beställde en badrock från ellos imorse också, har varit otroligt sugen sedan alltid med inte fått tummer ur så att säga.
bild:


Härligt va?
kom precis en från gymmet. passade på att åka dit med pojkvän.
körde rygg och kondition (alltså löpband plus crosstrainer).
nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar en filmkväll med pojkvän och robin. blir kul!

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0