|Sjusovare|

Ställde klockan på nio efter att pojkvän gått upp klockan halv sex.
sov vidarevaknade utav mig själv, tänkte att jag var himla duktig som vaknade före nio!
skulle kolla mobiltelefonen, den var död. sprang upp och kollade på klockan i köket, den visade halv elva :c
panik.
jag hatar att vakna sent när jag jobbar kväll eller är ledig.
jag vill kunna göra saker på dagen, som idag så skulle jag åka till syrran före elva tänkte jag, plus att jag skulle hinna massa saker innan.
nu har jag hunnit duscha och ätit frulle.
när man vaknar såhär sent så känner man sig seg och jävlig hela dagen/kvällen. särskillt när man ska jobba hela kvällen. man blir liksom aldrig riktigt pigg. man blir lite som en zombie.
det är det jag hatar med att vakna sent.

Jag drömmer by the way så sjukt konstiga drömmar nu för tiden. drömmar som är helt omöjliga att ens förklara för de hänger inte ihop för fem öre. man ser ut som ett frågetecken när man vaknar, och är fylld utav jättemycket konstiga känslor.

Nu ska jag göra mig iordning och åka till syrran en snabbis, börjar jobba tre så det blir inte ett sånt långt besök.
fast jag kanske åker till henne en timme efter jobbet imorgon också, eftersom att mamma ska vara där.
träffar henne inte så mycket nu när hon flyttat.

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0