|Snö|

Har arbetat till ett idag, det har snöat hela dagen. tyvärr så smälter det ju direkt då det nuddar marken, men det är mysigt att titta på! efter jobbet kom syster med jerry och vintra och hämtade mig.
vi åkte till moniques och kikade lite, sedan var de tvugna att åka hem eftersom att josefine vart sjuk.
men det var trevligt! :)


Liten har visst tappat nappen.

Iallafall så ska jag, pojkvän och pappa åka och hälsa på min kära farfar och förhoppningsvis hans fru i uppsala lite senare.
jag ser fram emot det, var cirka två år sedan jag träffade min farfar.
de bor nämligen i polen halva åren så det blir inte så mycket träffas.
får ju träna på att köra lite samtidigt :)

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Elin

Igår när jag var och tankade i Tierp typ klockan halv fem kanske.. när det snöa massor. Så höll jag på att pissa på mig, så tänkte ringa dig och fråga om jag fick låna toan :P haha.

2009-11-06 @ 08:47:23
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0