|Tjufemte|

Jag har inte mycket att berätta.
har suttit och betalat en miljon räkningar till kredittest.se.
jävla idioter, 424 kronor per inloggning tar dom, och självklart står det med pyttesmå bokstäver hundra scrollingar ned på sidan. stryk ska dom ha! :c

Jag har (efter jobbet) åkt till ica, hemköp och tillsist konsum för att köpa jäst. konsum hade, så det var ju bra ändå.
ska överraska pojkvän med en hemagjord pizza med ALLT på när han kommer från jobbet.
då blir han glad :)
egentligen är ju jag och karrå världsbäst på att göra pizza så vi får se hur det går när jag provar ensam.
påtal om karrå så hag jag nu köpt biljetter åt oss till juldagsdansen på möbeln den tjugofemte. så nu hoppas jag att många kommer dit!
har aldrig varit på den dansen, lyckats missa den varje år. så nu jäklar!

Ska träna bp ikväll också då, får nog ta det lugnt med vikterna när jag kör ben och bröst, lyckades få träningsvärk sen igår.

Ja, vad mer då?
GE MIG MASSOR MED SNÖÖÖ NUUU!


Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Elin

Tack så mycket spångan :)

2009-11-26 @ 02:01:40
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0