|Tjugonde November|



Idag har jag varit at work till klockan ett,
kom hem och åkte till systeryster, där även mamma var med thomas och lillebror.
vi hade trevligt, fikade och kikade på teve :) 
en dålig sak var att jag glömde min mobiltelefon där och den får jag inte åter förrän imorgon kväll :c
anyway, efter besöket så åkte jag och pojkvän till valbo.
det var lite otrevligt, var kolsvart och bara för att jag körde var det världens trafik och vägarbete på motorvägen. men lite kaos dör man ju inte av.
var inte ute efter något särskillt att köpa, såg dock några ursnygga nyårs-klänningar.
detta inhandlade jag iallafall:


ett basic linne att träna i från gina tricote och ett par läckra glitter-vantar från jc.


Jag jobbar åter igen hela helgen så det kommer att vara lugnt i denna lägenhet.
ikväll ska vi lira lite hockey på 360, fick låna en kontroll utav andreas så nu kan jag spöa älsklings butt! :)
tänkte göra en kladdkaka, så jag lär väl åka iväg till affären och köpa de ingredienser som behövs.

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0