|Update|



Jag är en very bad uppdaterare, men jag har nästan inte haft tid att sitta vid datorn.
var borta på jobb mellan elva och tio igår, och idag var jag hemma kvart över tre och åkte och åt middag hos pojkvännens mormor klockan fem, efter det så åkte vi och kollade på bio.

Men nu har jag pyttelite tid, medans pojkvän tar en dusch.
lördagen var väl helt okej, inte jätterolig, men helt okej. jag hade ju emilie :)
vi tjejer åt en god middag vid fem och runt åtta började det trilla in folk för att förfesta.
vi drack och pratade, i grupper, vilket jag tycker är rätt tråkigt. men så är det ju på hemmafester.
jag och emilie ville absolut åka in till uppsala och gå på krogen, men alla andra ville till gävle.
så vi offrade oss, men till ingen särskild nytta. vi hade haft mycket, mycket roligare i uppsala.
men det kan vi ju inte ändra på nu :)
kom hem vid tretiden iallafall.

I veckan ska emilie och jag träffas för julklappsbyte och skitsnack.
hon drar ju till fjällen redan på fredag och det känns tungt och tråkigt!
tiden måste gå fortare än fortast, så att vi kan stå på dansgolvet eller ha en myskväll snart igen <3

Nu tänker jag krypa ned i sängen och sova mer än någonsin. imorgon jobbar jag kväll och vill ha massor utav nya krafter!


Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

ja den var braaaa :)

har du köpt biljett?



<3

2009-11-30 @ 23:41:20
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0