|Update|

God morgon.

Och tack för alla gratulationer! tänk att så många bryr sig :)  det gillar vi.

Har blivit rätt kass på att uppdatera, men det är nog mest för att jag inte har så mycket att skriva om :)
har jobbat måndag och tisdag, är ledig idag men måste ändå åka till jobbet för att gå på avdelningsmötet.
den enda lediga dagen i veckan lix, tack du.

Jag hämtade martin på jobbet igår, alltså på forsmarks kärnkraftverk.
det gick bra, fast vindrutetorkaren på förarsätet är trasig så jag såg inte allt för mycket i regnet.
pojkvän ska försöka fixa i helgen.

Det snöar ute, men det smälter ju direkt när det nuddar marken så jag hatar det.
för mig hade det gärna fått ligga kvar, det är ju värre än regn när det bara smälter eftersom att det blir så jäkla kallt.

Så alltså, planer för idag; åka till jobbet på möte och åka till mormor för att äta. förhoppningsvis hinner jag hem till träningen ikväll med.

Imorgon ska jag jobba till ett och sedan vara barnvakt åt min nioåriga lillebrour tills pappa kommer hem.
alltså får jag hämta på skolan, wiho!

Jag jobbar även hela helgen; kväll på fredag, delad tur på lördag och till fem på söndag. så jag kommer alltså bo på jobbet.
blir nog okej ändå, jag jobbar ju med madde och jaana!

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0