|Äntligen Midsommar|


Igår kväll, efter middagen hos pappa, jag och pojkvän på i gävle bio med två vänner.
äntligen midsommar hette den, och var jävligt rolig.
fyra par plus två singlar åkte till en stuga i trosa för att fira svensk midsommar.
självklart gick allt åt skogen, den ena katastrofen var värre än den andra! haha.
olle sarri var bäst :)
måste ladda hem massor utav heja björn-avsnitt, de är ju såå roliga.

Idag tar vi det lugnt hörrni, klev upp vid tio och gick ned till affärn.
väckte pojkvän med frukost på sängen.
i vårat förhållande är jag faktiskt den som är mest romantisk, jag älskar att överraska!
och inte lider jag för det, varför kan det inte vara så? :)
jag får ju höra varje dag hur vacker jag är och hur mycket han älskar mig. det räcker för mig.

Puss ♣



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0